26 Aralık 2021 Pazar

Çok kazandım ama parayı tutamadım

 "Defne Samyeli: Çok kazandım ama parayı tutamadım." dedi

Defne Samyeli, Okan Bayülgen'in sunduğu Uykusuzlar Kulübü programında kendisiyle ilgili ilginç açıklamalarda bulundu.



Güzel sunucu ve şarkıcı Defne Samyeli, Haber Global ekranlarında Okan Bayülgen'in sunduğu Uykusuzlar Kulübü programına konuk oldu.

''BENİM PARAYI ELİMDE TUTMAYLA İLGİLİ SORUNLARIM VAR''

Bayülgen, sabahları geç kalktığını söyleyen Samyeli'ye ''Para nereden kazanıyorsunuz?'' sorusunu sordu.

Samyeli, ''Ömrüm boyunca çok para kazandım, her zaman işim oldu. Çalıştığım işlerden de çok para kazandım. Benim parayı elimde tutmayla ilgili sorunlarım vardı. Onu da çözdüm. Bir danışmanım var bana yatırım kafasını aşılamaya çalıştı iki yıl uğraştı bunun için. Hisse senedi, yatırım gibi. Apartman dairesi değil. Ben hiç anlamıyorum. Değerlendirmeyince de bir şeyin olmuyor ve sistem senden onları bir şekilde alıyor.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder