28 Ocak 2014 Salı

Survivor'a katılırsam yarışmacıları dayaktan geçiririm.




Şu sıralar Phuket'te tatil yapan ve bol bol denize giren Berna Arıcı'dan Survivor'a katılacaklara gözdağı geldi.


Yapımcı Acun Ilıcalı yeni sezon Survivor için yarışmacılarını açıklamaya başladı. Şu sıralar Phuket'te

tatil yapan Berna Arıcı da takipçilerinden gelen yarışmaya katıl yorumlarına "Survivor'a gidin

diyorsunuz da, ben çok yemek yiyen biriyim.

Asla yapamam rahatıma düşkün biriyim bi de benden dayak yerler" şeklinde bir yorum yaparak

teklif gelse bile yarışmaya katılmayacağını açıklamış oldu.



Asla yapamam rahatıma düşkün biriyim bi de benden dayak yerler" şeklinde bir yorum yaparak

teklif gelse bile yarışmaya katılmayacağını açıklamış oldu.

Hava o kadar sıcak ki denizden çıkamıyorum gölgeye kaçıyorum

Böcek, akrep, yengeç görmekten gına geldi



Tayland Başbakanı istifa etti diye her yerde isyan var şansıma bak

Ama burada biberli gaz yok değişik eylem yapıyorlar. Ben denizde eylem yapıyorum

Şubatta Phuket'ten ev alacağım. Hahaha özleyin beni

Yakışıklı cenneti burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder